news_banner

nutizie

A tendenza di u sviluppu

CIMT2021 (a 17th China International Machine Tool Exhibition), patrocinata da China Machine Tool Industry Association, hè stata cun successu in Beijing China International Exhibition Center (New Hall) da u 12-17 d'aprile 2021. Durante a mostra, l'audienza era più di l'aspittà. .

L'autore hà pettinatu una parte di l'esposizione per voi per capiscenu a mostra da un latu.Stu articulu hè difficiule di discrìviri tutta a mostra, ma pò esse vistu a punta di l'iceberg, in modu di mape a tendenza di sviluppu di l'industria di a machina.Si deve esse nutatu chì s'ellu ci sò errori o omissioni causati da una cunniscenza impropria di e caratteristiche di l'esibizioni, per piacè corregge.

nutizie-1

I. Panoramica di l'esposizione

Più di 1,500 espositori da 27 paesi è regioni di u mondu si sò riuniti per a mostra, cù una superficie di mostra tutale di 135,000 metri quadrati, chì copre ottu padiglioni permanenti è quattru padiglioni temporali.
L'esibizioni sò piene di varietà è specificazioni.Decine di millaie di esibizioni copre i principali categurie di produttu di a catena industriale, cum'è l'ospiti di a macchina, i sistemi di cuntrollu NUMERICAL, i cumpunenti funziunali, l'apparecchi di a macchina, i strumenti di misurazione, l'arnesi di taglio è l'attrezzi, l'accessori è cusì.Frà elli, i principali prudutti di a macchina includenu taglio di metalli, formatura di metalli, trasfurmazioni di ingranaggi, trasfurmazioni speciali, trattamentu termale, rivestimenti è altri equipaghji.
U livellu di l'esibizioni riflette a tendenza di u sviluppu di a tecnulugia di fabricazione attuale di u mondu, i pruduttori internaziunali cunnisciuti è i so prudutti di marca sò tutti prisenti, è l'ultime è i più avanzati successi di sviluppu in u mondu sò presentati.Corporazioni famose in u mondu anu DE LaoBo horse fine machine in giessen, Mr Mark, lattice, waves, schema di trasfurmazioni GF, grammi mazar-e-sharif, big Wei, makino, haas, hardinge, heck, Nicholas crea, ef, doosan, hyundai kia (,) è sarwar Nineveh, male g, ABB, Siemens, Hyde han, fanuc, mitsubishi, THK, argentu, Zeiss, rainie sale, cavallu Persian, Mr Card, etc. Dentru u territoriu di i principali espositori sò gruppu tecnulugia generale,. clips, qinchuan group, jinan, wuhan pesante, nord, Shanghai machine tool, una machine tool machine, cape CNC zhejiang hangzhou, chongqing, baoji machine tool machine tool, Beijing intagliata, seiko haitiana, spark machine, Shandong's Germany, vectra industria pesante, gree intelligence, Nantong sheng genesis, fiume PuShenNing, Shenzhen, Guangzhou CNC, Huazhong CNC, Fujian Winona, Hanjiang machine tool, Kate Seiko, Nanjing technology, Shanghai tools, Zhuzhou diamante, dazu laser, Bond laser, Dineng laser, etc. per listinu unu.

II Macchine utensili per torni

Turning machine hè una grande categuria in l'esposizione, caratteristiche tecniche distintive.

1. Ci sò parechje exhibiti d'alta precisione, è l'espositori prestanu più attenzione à a retenzioni di precisione.A stabilità termica è u disignu di struttura di simmetria termale sò aduttati da più in più espositori.Cum'è u nordu big kuma lathe cù a tecnulugia di affinità di calore, una bona stabilità termale.Per esempiu, a stabilità termica è u cuntrollu di temperatura struttura struttura simmetrica di Demajisen fine machine.Cum'è Longze pò currisponde à u spustamentu termale di u disignu di a struttura di u lettu, in modu di assicurà una alta precisione è esibizioni di precisione cuntinua.Dotati di sistemi di misurazione per una precisione mejorata, cum'è u tornu verticale VT 4-4 di emag, tutti i fusi dritti anu sistemi di misurazione diretta.Certi esibizioni adopra granitu naturali è marmura artificiale, spindle hydrostatic, hydrostatic guide rail, cusì chì a machina strumentu hà una bona stabilità termica, resistenza à vibrazioni è rigidità, per assicurà chì a macchina arnesi per ottene una alta precisione, cum'è Jiangsu Boguintelligent Hard T100 alta precisione. Precisione di posizionamentu di a macchina di tornu duru ≤1μm, Pusheningjiang micro-T400 precisione di pezzi di tornu d'alta precisione ≤2μm, rotondità ≤1μm, rugosità ≤Ra0.2μm, DACHang Hua Jia Moore Nanotech 250UPL 250UPL ultra-fine superficie di tornu ≤0. Ra2.0nm, ecc.

2. High gradu di autumàticu.Per esempiu, u tornu verticali VT 4-4 di EMag hà una torre di cuteddu doppiu, chì pò esse processatu da i dui lati à u stessu tempu.A torre di u cuteddu integra u supportu di u travagliu per realizà a carica è u scaricamentu automaticu di a pezza.U tornu automaticu multi-mandrinu INDEX MS24-6 di Indyx hà 6 mandrini è 12 supporti per l'utensili per fresatura, perforazione, tappatura è sbavatura automatica per manipulatore lineare o carica è scaricamentu di robot.U centru di rotazione horizontale QTC-200MSY L + GL di Mazak hè dotatu di un manipulatore di truss per realizà a carica è a scaricazione automatica di vari pezzi di travagliu.Murata machini MT200 cuntrariu doppia spindle turning centru adopra à u cuntrariu doppiu spindle, torre taglio supiriuri è bassu, dutatu di arnesi putenza è porta tippu bracciu miccanicu, carica automatica è scaricamentu.Tornu verticale CNC J1vl-600st cù u restu di l'utensili superiore è inferiore, pò processà i dui lati di u discu di frenu à u stessu tempu.Jiangsu Dicke dKKK-ST80 tornu CNC à doppiu fusu cù un dispositivu automaticu di carica è scaricamentu.Tornu automaticu CNC Shaanxi Norbert XKNC50GL cù pezza di manufattu di manufattu di manufattu, carica è scaricamentu automaticu, etc.

3. Speciale.Mirata forte, prestazione prufessiunale eccellente.Cum'è Jinan one machine WL-800 tornu di rota d'aluminiu, Shandong Yishui tornu speciale di cilindru d'oliu, lettu di macchina Baoji per a trasfurmazioni di l'assi di l'automobile CQ7530 CNC tornu horizontale, Shenyang zhongyi intelligente DVL480 hè adattatu per u discu di frenu di l'automobile, rota, tamburu di frenu, volante è altri. trasfurmazioni di parti rotanti.

III Alesatrici e fresatrici

Parechje mostre utilizanu trasmissioni avanzate, cuntrollu, misurazione è altre tecnulugia.In particulare centru di machining à cinque assi, cù un altu livellu tecnicu.

1. L'esibizioni sò generalmente di alta precisione, è misure efficaci deve esse pigliatu per migliurà a retenzioni di precisione.Cum'è Beijing Jingdiao JDGR400T, utilizendu un feedback cumpletu in ciclu chjusu, cù a funzione di misurazione è currezzione in macchina;Raffreddamentu di e parti di riscaldamentu chjave cum'è u spindle, u cuscinettu di u cuscinettu, u mutore turntable è a noce in tutte e direzzione per assicurà a stabilità termica di a macchina;Ha capacità di "alimentazione di 0,1 μm è taglio di 1 μm".U centru di machinazione verticale MP-46V d'Okuma permette a machinazione di specchiu cù spostamentu termale cuntrullatu precisamente è tecnulugia di compensazione termica.L'attrezzatura di alta precisione E500 di Makeno è a tecnulugia unica di rinfrescante di u spindle garantinu una lavorazione continua di 26 ore cù una precisione di pusizione in 0,0027 mm.U decanter Dhm-63 di Nantong Guosheng adopta u ciculu di rinfrescamentu di u centru di a vite di sfera per assicurà a stabilità di a precisione di a macchina.Inoltre, l'esibizioni adopranu granitu naturali è marmura artificiale, in modu chì a macchina pò ottene una bona stabilità termica è resistenza à a vibrazione, per assicurà a precisione stabile di a macchina.Per esempiu, Bertot Hammer's C 650 U centru di trasfurmazioni hà un corpu di lettu di petra minerale-cast, è Code's Derthron V Mc50s U A colonna di basa di u centru di machining verticali di cinque assi hè fatta di materiale di petra minerale cast, u lettu di u VMC80IV cinque -axis centru di machining verticali di Pusiningjiang hè fattu di materiale marmura artificiale, è u EVO di DKSH hè fattu di struttura integrale di granitu artificiale.

2. Alta efficienza.Exhibits migliurà efficienza machining à traversu doppiu spindles, capi di cunversione verticale è horizontale è pusizioni doppiu travagliu, cum'è MC528 TWIN doppiu spindles doppia turntables centru di machining verticale cinque assi è VIGELTW 320H Bi.Z centru di machining horizontale cù doppiu spindles è tavule doppia.Certi esibizioni hannu a funzione di scambiu automaticu vassou, comu lu TH6513A precisione fresatura horizontale è boring machining centru di Jinan No.2 Machine.À u listessu tempu, l'alta velocità assicura ancu una alta efficienza.Per esempiu, a velocità di spindle VMC40U di Qinchuan Machine Tool hè 40000r / min, è u MC528 TWIN double spindle double speed-axis verticale di Jolang Kailong hè 75m / min.A vitezza X/Y/Z di u GRaub G150 hè 70/50/80m/min è a so accelerazione hè 6/6/11m/s²;Velocità X45 di Starag 80 m/min, accelerazione X/Y/Z 8/11/8m/s²;L'MCM CLOCK EVO di Zhejiang Rifa accelera a velocità di muvimentu di 76 m/min è l'accelerazione di 7 m/s².

3. Esibizioni cù a tecnulugia di trasmissione diretta è ligame direttu, accurtà a catena di trasmissione, migliurà a rigidità di trasmissione, e caratteristiche dinamiche è a precisione.Cum'è Mazak VCE700D L vertical plus cù struttura di spindle direttu;U mutore verticale d'alta precisione E500 di Makino hè guidatu da doppiu mutori lineari.Dalian Third base SVW80C cinque assi verticale spindle;Suzhou Jiama LV-800L spindle verticale adopta u modu di cunnessione diretta;Pushiningjiang VMC80IV cinque assi verticale cù u spindle elettricu;Bm10-h spindle verticale di Baoji machine tool adopra spindle elettricu;U fustu verticale à cinque assi CMC650u di Weida Heavy Industry adopta una struttura di cunnessione diretta, l'assi B è C adopta un mutore direttu di torque, etc.

4. A tecnulugia intelligente hè stata sviluppata è largamente utilizata.Cum'è diverse funzioni di sensazione, funzioni di compensazione adattativa è automatica, funzioni di predizione, diverse funzioni di navigazione di uperazione, virtuale è simulazione, capacità di cumunicazione omu-macchina, etc., furnisce un forte supportu per l'operazioni di trasfurmazioni.Cum'è U MBR-5000H-E affinità di calore, anti-collisione, machining navigazione, servo navigazione tecnulugia inteligente.Cum'è u sistema di scudo termale intelligente VARIAXIS I-700 di Mazak, cuntrullà in modu efficace u spostamentu termicu di e macchine utensili.Per esempiu, u spindle insensibile termale simmetricu NHC 6300 di a macchina DeMajisen Precision hè cumplettamente rinfriscata per u cuntrollu di a temperatura, è a temperatura hè misurata da parechji sensori è u signale hè trasmessu à u controller per furmà un feedback in circuitu chjusu.Per esempiu, Pushiningjiang VMC80IV hà tecnulugia di cuntrollu di temperatura per impediscenu a deriva termica di u spindle.

5. Forte cuscenza di a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente.Per esempiu, da u 2021, tutta a produzzione di macchine utensili serà 100% neutrale in carbonu, diventendu una di e prime imprese industriali in u mondu à esse neutrale in u clima in emissioni di carbonu.Attraversu l'usu di tecnulugii muderni di riscaldamentu, ventilazione è raffreddamentu, l'emissioni di carbone seranu evitate.À u listessu tempu, l'efficienza energetica di e macchine utensili hè constantemente migliurata.A conservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni hè diventata una tendenza di sviluppu, è a neutralità di u carbonu attirà assai l'attenzione.

 

Macchine utensili cumposti

 

L'esibizioni cumposti includenu fresatura / fresatura, fresatura di fresatura, trasfurmazione di ingranaggi è fresatura, stampatura è taglio laser, addizione è sottrazione, saldatura è fresatura, foratura è fresatura, etc. L'utensile di a macchina composta hà un forte compostu di prucessu è capacità di compostu di prucessu, un clamping. pò compie un processu multiplu, incarna cumplettamente l'accuratezza, l'efficienza è l'automatizazione di prestazioni eccellenti.Exhibits high-performance, multi-axis cuntrollu, dotatu di putenti software è hardware, cum'è un sistema di cuntrollu NUMERICAL intuitivu è faciule d'utilizazione, un riccu prugrammazione è un software di trasfurmazione, dispositivi avanzati di rilevazione è rilevazione, cumpunenti funziunali di guida diretta è di ligame direttu, interfaccia industria 4.0, etc Turning è fresatura / fresa machine pò rializà turning, fresatura, drilling, tapping, denti face è altre trasfurmazioni à ogni pusizioni Angle, è dinù ponu compie u trasfurmazioni di superficia spaziu cumplessu.Turn-milling / turn-milling machine tool cumplessu hà una varietà di funzioni di sensazione, funzioni di compensazione adattativa è automatica, funzioni di predizione, diverse funzioni di operazione è navigazione, virtuale è simulazione, anti-collisione è altre funzioni intelligenti.Per esempiu, INDEX G420 centru cumplessu di fresatura di Indix, Integrexi-350H S centru di travagliu cumplessu di fresatura horizontale di Mazak, MAkino L2 centru di machining complexu di fresatura, Okuma MULTUS U3000 centru di machining cumplessu di turn-fresing, WFL M50 turn- centru di fresatura cumplessu di fresatura, fresatrice Demagicen NTX 1000, fresatrice Weilming-Macdel 508MT2, fresatrice HTM63150, fresatrice DTM-B70S, KMC 800S di Kede CNC UMT fresatrice tornita centro di lavorazione complessa, FUxin International HT65PM centro di fresatura complessa Guangzhou Feihong FH100P-C turn fresatura centru di machining cumplessu.

 

Quintu, Strumenta di machina di macinazione


Tempu di post: 12-mar-2022